GKČ Petrinja e-katalog

Škola u infarktnom stanju : što učiniti kako bi djeci, roditeljima i nastavnicima bilo bolje / Jesper Juul

Škola u infarktnom stanju

Autor:
Jesper Juul, ,

Nakladnik:
Znanje : Zagreb, 2013

Materijalni opis:
172 str. ; 21 cm

Predmet:
odgojnoobrazovni sustav - roditelji i djeca - učenici i učitelji

Napomena:
Prijevod djela: Schulinfarkt. - Bilješka o autoru: str. 171-172. - Bibliografija: str. 169. - Str. 9-12: Predgovor hrvatskom izdanju / Dušanka Kosanović.

Anotacija:
Glavna pretpostavka nove škole jest partnerstvo učenika, roditelja i nastavnika koji odbijaju biti žrtve naslijeđenog školskog sustava. Prvi korak na tom putu leži u promjeni kvalitete odnosa između nastavnika i učenika, odnosno učenik koji više nije marioneta nego ravnopravan sugovornik i suigrač u obrazovnom sustavu. Na taj način, škola postaje mjesto gdje djeca izrastaju u društvene, kompetentne i zdrave pojedince. U svojim radovima osporio je neke od temeljnih pretpostavki tradicionalne razvojne psihologije kao i dominantne pedagoške modele i metode odgoja, a njegove su originalne i vizionarske ideje potvrđene od strane suvremene neuroznanosti i psihologije međuljudskih odnosa.

Odjelni smještaj:
Odjel za odrasle

Klasifikacija:
37.06 - Socijalni problemi. Ljudski kontakti i odnosi

Standardni broj:
978-953-324-861-5